Submarino
Nick a jeho mladší bratr. V dětství je rozdělila tragédie, kterou si kladou za vinu. V dospělosti se z nich staly ztracené duše: první přežívá díky posilovně a pivu a stará se o outsidery kolem sebe, druhý dělí svůj čas mezi malého synka a drogy. Dokážou se v dramatu Thomase Vinterberga sejít a odpustit si dřív, než bude pozdě?