Muž hledá ženu
Vážný ovdovělý ředitel školy Leopold usoudí, že nastal čas najít si novou ženu. Soused Julien si myslí, že nejlepší bude jít na to přes internetovou seznamku. Výsledkem je romantická tragikomedie a nádherná vyváženost mezi realismem a poezií.
Ovdovělý ředitel školy Leopold (vynikající Jan Decleir), hlavní hrdina této romantické komedie, usoudí, že nastal čas najít si novou ženu. Je nyní v důchodu a jeho spolehlivá hospodyně se rozhodla, že se vrátí do rodného Rumunska. Soused Julien (Wim Opbrouck), který je vždy připraven podat pomocnou ruku a je posedlý hledáním UFO, přesvědčí Leopolda, aby si ženu našel přes internetovou seznamku. Mezitím však rumunská hospodyně zajistí následnici, svou mladou neteř Alinu (rumunská herečka Maria Popistasuová). Mladá žena dělá, co je v jejích silách, ale pokud jde o domácnost, dopadá to katastrofálně. Díky skvělému obsazení a dobře napsanému scénáři se režisérovi Mielu Van Hoogenbemtovi daří dodat této intimní „dramedii” správný tón, někde mezi realismem a poezií.