Spolu
Ruský režisér Pavel Kostomarov představuje ve svém nejnovějším snímku láskyplný vztah umělecky založeného manželského páru. Ludmila a Vladimír spolu žijí a pracují již dlouhá desetiletí. Malý domeček stranou od okolního světa zcela zaplnili svými kresbami a dřevěnými sochami inspirovanými keltským uměním.
Ruský režisér Pavel Kostomarov, spoluautor oceňovaného dokumentu Matka, uvedeného v Karlových Varech v roce 2008, nám ve svém nejnovějším snímku představuje láskyplný vztah umělecky založeného manželského páru. Ludmila a Vladimir spolu žijí a pracují již dlouhá desetiletí. Malý domeček stranou od okolního světa zcela zaplnili svými kresbami a dřevěnými sochami inspirovanými keltským uměním a připomínajícími výtvory přírodních národů. Ty mají v domku dokonce svou vlastní místnost, kterou manželé s téměř nábožnou úctou pravidelně navštěvují. Kostomarov i v tomto snímku dokazuje výjimečný cit pro poetické, místy až lyrické zachycení zdánlivě všedního života. Úsměvné historky z Vladimirova bohémského mládí či záběry Ludmiliny starostlivé péče o milovaného muže dokáže autor s pomocí citlivé kamery prodchnout nebývale intimní atmosférou a ve výsledku divákovi nabízí dokumentární báseň o možné podobě věčné lásky.