Hodinu nevíš
Nikdo v okresní nemocnici netuší, že navenek obětavý, inteligentní sanitář Hynek Michánek se nechal oslnit mocí nad lidskými životy a tajně zabíjí pacienty. Režisér Dan Svátek natočil svůj třetí celovečerní projekt na podnět případu tzv. heparinového vraha. Vrací se tak k příběhům inspirovaným skutečnými událostmi, které reprezentovalo už jeho úspěšné drama Zatracení (2002).
Hynek Michánek ani popáté neuspěl při přijímacích zkouškách na medicínu. Nastoupí jako sanitář v okresní nemocnici, kde pracuje i doktor, který byl v přijímací komisi. Hynek se cítí zneuznaný a nenávidí lékaře, kteří se k němu chovají přezíravě. Když ho starý muž poprosí, aby mu ulevil od bolesti a urychlil jeho umírání, tajně mu píchne „vysvobozující" injekci. S tím, co jednou začal, ovšem už nedokáže přestat. Zabíjí další lidi, i když tuší, že mu to nemůže dlouho procházet…Příběh obětavého, inteligentního mladíka, který chce pomáhat lidem a nechá se oslnit mocí nad lidskými životy, inspiroval skutečný případ tzv. heparinového vraha Petra Zelenky. Režisér Dan Svátek se ve svém třetím celovečerním projektu vrací k příběhům natočeným na podnět skutečných událostí, které reprezentovalo už jeho úspěšné drama Zatracení (2002). Scénář napsal s psychiatrem Miroslavem Skačánim podle jeho knihy Vraždy ze závisti.