Cherry.
Úspěšný režisér krátkometrážních snímků Quinn Saunders, kterého Robert Zemeckis označil za jednoho z nejtalentovanějších režisérů nové generace, neskrývá, že vzhlíží ke kultovnímu snímku Sex, lži a video. Také on ve svém celovečerním hraném debutu rozvíjí vztahový trojúhelník díky nevypočitatelnosti lidské bytosti a snaze každého z nás zatajit před druhým svou pravou podstatu.
Křehký, romantický a nesmělý Brian Cherry vede se svým pragmatickým a floutkovským přítelem Samem nekonečné debaty o druhém pohlaví, dokud jednoho dne nepotká svůdnou a temperamentní herečku Jules. Jeho naivní představy o ženách a sexu převrátí tato nespoutaná, a přesto vnitřně zraněná kráska vzhůru nohama. Brian nedbá na Samovo varování a podlehne „hlasu svého srdce". Sam, zastávající názor, že „všichni jsme oběti svých pudů", řídí v Los Angeles exkluzivní a snobský podnik pro bohatou mužskou klientelu a nabídne Jules, aby pro něho pracovala. V tom okamžiku se komunikace a vztahy této trojice začínají deformovat. Bludný kruh lží vyprovokuje Briana k šokujícímu řešení, aby tak otřásl míněním, které postavy zastávají nejen o tom druhém, ale i samy o sobě... Rozpravy o poznatelnosti jedince a zkoumání temných stránek lidské bytosti i její nevypočitatelnosti prozrazují Saundersův obdiv ke kultovnímu snímku Sex, lži a video.