Vždy připraven!
Dvojice naivních mladíků z východního Německa se po pádu berlínské zdi vydává na jízdu napříč Amerikou. Jejich angličtina je dost bídná a ponětí o amerických reáliích ještě mizernější, přesto scénář zdaleka nespoléhá na jazyková a kulturní nedorozumění jako na jediný zdroj humoru.