Volným vypravěčským tempem a pátravým pohybem po neznámých krajinách tento film připomíná raného Wima Wenderse. Matka se synem se v něm vydávají ze Švédska na Dálný východ hledat vlastní identitu a nové vztahy. Zatímco Kicki popíjí, Viktor vyráží na průzkum Tchaj-peje, při němž se sblíží s místním mladíkem, dost možná gayem.
V tomto koprodukčním snímku se matka se synem vydávají na Dálný východ hledat vlastní identitu a nové vztahy. Volným vypravěčským tempem a pátravým pohybem po neznámých krajinách připomíná film raného Wima Wenderse. Po dvanácti letech v Americe se lehce frivolní, nyní už však pomalu stárnoucí Švédka Kicki vrací domů, kde se setkává se svým uzavřeným synem Viktorem. Aby se s ním opět sblížila, pozve ho na společnou dovolenou na Tchaj-wan. Tajnou záminkou k této cestě je ale také skutečnost, že v Tchaj-peji žije obchodník, s nímž už nějakou dobu prožívá románek přes internet. Zatímco Kicki popíjí a odkládá zamýšlené setkání, Viktor se vydává na průzkum města, při němž se spřátelí s místním mladíkem, dost možná gayem. Následky jeho eskapád ještě násobí chyby matčiných neblahých dobrodružství.