3 sezóny v pekle
Rok 1947. Devatenáctiletý Ivan je ztělesněním snů a ideálů doby. Samolibý, provokatérský básník nachází porozumění u svobodomyslné Jany a společně s ní prožívá konec všech nadějí: komunistický režim po únoru 1948 odhaluje svou represivní tvář… Tomáš Mašín se ve svém debutu volně inspiroval autobiografií levicového undergroundového guru Egona Bondyho. Výtvarně efektní retrosnímek získal tři České lvy (kamera, zvuk, představitel hlavní role Kryštof Hádek).