Veteráni
Padesátník Vagn vede osamělý život a hraje fotbal se skupinkou stejně starých a starších chlapíků. Poté, co je svým týmem na cestě do Švédska zapomenut na benzinové pumpě, dá se dohromady s mladým recidivistou a společně vyrážejí honit Vagnovy spoluhráče. Severské road movie s řadou humorných, vážných, a především dobře napsaných situací.
Padesátník Vagn je tak trochu outsider. Žije sám, chodí do práce, a hlavně hraje se stejně starými a mnohdy i staršími chlapíky fotbal. Celý tým se chystá na pravidelný autobusový zájezd do Švédska, kde je tentokrát čeká zápas s drsným mužstvem místních policistů. Vagnovy kopačky, které toho v průběhu filmu budou mít na svědomí ještě daleko víc, způsobí, že ho spoluhráči zapomenou na benzinové pumpě – zcela bez prostředků. Tam se dá dohromady se zlodějíčkem Johnem, který, ačkoli ho právě pustili z vězení, se snaží benzinku vykrást. Jejich setkání je začátkem řady nedorozumění, zaviněných tím, že Vagn netuší, co je John zač, a Johnovi se zase strašně nehodí přítomnost neodbytného chlapíka, který je pevně rozhodnut s jeho pomocí dostihnout autobus se spoluhráči. Začátky jsou krušné, ale nakonec se mezi dvěma zcela odlišnými muži pomalu rodí jakési pouto a zasmušilý Vagn vylézá ze své ulity a začíná znovu žít. Sympatické road movie je místy seversky chladné, ale i hřejivě humorné, především však dobře napsané, zahrané a nepatetické.