Bang
Dívka Kim natáčí na video svůj život i životy neznámých lidí kolem sebe. Jednoho dne naráží na zlodějíčka Marcela a prásk! Kim se do Marcela zamiluje a společně rozjíždějí nebezpečný podnik: natáčejí bohaté lidi v obscénních situacích a pak žádají výkupné. Jejich hra se jim ale vymkne z rukou.
Dívka Kim natáčí na video svůj život i životy neznámých lidí kolem sebe. Jednoho dne naráží na zlodějíčka Marcela… a prásk! Kim se do Marcela zamiluje a spolu rozjíždějí nebezpečný podnik: natáčejí bohaté lidi v obscénních situacích a pak žádají výkupné. Tvůrčí dvojice, která ve filmu ztvárnila i hlavní hrdiny, dokázala s minimálními prostředky natočit velice neobvyklý film. Kriminální love story, vyprávěná neotřelou a částečně subjektivní kamerou, která navíc reflektuje sama sebe i v ději, zaujme zvláštní atmosférou, vytvářenou nejen hutným a dynamickým černobílým obrazem, ale také díky použití různorodé hudby. Film prohlubuje i poetická zjemňující rovina, jež do filmu vstupuje prostřednictvím básní o životě, ztracenosti a lásce. Čím je film Bang? Nebezpečnou hrou? Filmem o filmu? Kriminální poetickou jízdou? Milostným příběhem spodiny společnosti?