Správce domu
Mírně ironický portrét krize středního věku. Pavlos se ujímá funkce správce domu, v němž právě došlo k havárii odpadního potrubí. Podaří se mu dříve spravit potrubí, nebo vlastní pošramocený život? Hoursoglou s úspěchem utváří věrný, zábavný i dojemný portrét obyčejných mezilidských vztahů.