Snímek
Na začátku tohoto často sžíravě sarkastického irského melodramatu vpadne do Sandřina bytu štáb dokumentaristů. Její -náctiletý syn totiž nedávno unesl batole, a způsobil tak celostátní paniku a senzaci. Netradiční výstavba filmu je odrazem hlubokého neklidu v duších ústředních postav příběhu.