Zmizelí milenci
Nezávislé melodrama, svými tvůrci popisované jako korejské Leaving Las Vegas (1995), zobrazuje křehké sbližování dvou lidí, kteří mysleli, že již nikdy nebudou moct milovat. On je neprávem odsouzený kuchař, jenž se dobrovolně nakazí od spoluvězně s AIDS, aby se dostal z vězení a našel vraha své ženy. Ona byla asistentkou kouzelníka, do něhož se nešťastně zamilovala, a nyní vede odlehlou restauraci na bouřlivém pobřeží jihokorejského ostrova Jeju. Jejich životní cesty se protnou poté, co on uteče z vězení a na přání spoluvězně dívku navštíví. Ta ho zaměstná jako kuchaře a pomalu se s ním začne sbližovat. Navzdory poklidné přímořské idyle a zrnku naděje, které se usadilo ve vyprahlých životech obou postav, je jim štěstí zapovězeno. Po uprchlíkovi je vyhlášeno celostátní policejní pátrání a nad každým dnem visí stín neodvratné smrti hrozící z nitrožilní nákazy virem HIV.