Jsou věci, které nevíš
Noční taxikář Ali Mosaffa jezdí „špinavými ulicemi" Teheránu a v rámci své práce se střetává s nejrůznějšími lidmi. Důležitou roli mezi jeho zákazníky začne hrát krásná, osamělá Leila… S odkazem na Scorseseho Taxikáře (1976) nabízí debutující režisér Fardin Saheb Zamani melancholické, znepokojivé drama, vyprávějící o odcizenosti a různých rolích, které lidé sobě i druhým přidělují.