Picco
Kevin právě přišel do vězení pro mladistvé. V nehostinném uzavřeném prostředí si musí najít své místo. Buď se stane obětí, nebo agresorem. Film založený na gradovaném psychickém i fyzickém násilí vrcholí brutální a dlouhotrvající agresí. Vězeňské drama natočené na motivy skutečných událostí.
Picco je přezdívka pro nováčka ve vězení pro mladistvé. V temném vězeňském dramatu je jím Kevin, který je nucen poznat, a především prožít drsný a jasnými pravidly vymezený život mladého trestance. Celu sdílí s dalšími třemi mladíky. Jejich vzájemné přátelství je křehké a mizí spolu s prvními náznaky přicházejícího nebezpečí. Šikana a agrese jsou na denním pořádku. V tomto prostředí, odděleném od okolního světa, platí jediné pravidlo: buď jsi oběť, nebo agresor. A Kevin se musí rozhodnout, kým bude on. Nanejvýš syrové drama je detailním portrétem chodu nápravného zařízení. Chovance sledujeme při denních činnostech, ve škole, u psycholožky, při návštěvách. Prvořadé je ale neustále přítomné psychické i fyzické násilí. Napětí pomalu graduje a vrcholí v šílené a dlouhotrvající agresi, která podle některých kritiků předčí i Funny Games Michaela Hanekeho. Film byl natočen na základě skutečných událostí.