Opuštění
Čtrnáctiletý Alen žije v sarajevském sirotčinci. Věří, že je synem Francouzky a Angličana, kteří se seznámili jako váleční reportéři a poté je rozdělil osud. Režisér Adis Bakrač rozehrává drama chlapce hledajícího lásku v krutém světě a snaží se najít odpověď na otázku, jakou šanci mají děti vyrůstající mezi stíny minulosti.