Panáci
Sovětský svaz, Baku, rok 1989. Rozpad impéria se blíží. Skupina mladíků pracuje v převlecích za nejrůznější postavičky, se kterými se kolemjdoucí nechávají fotografovat. Chlapci nosí masku nejen v práci, ale i doma a ve společnosti. Není divu, že se snaží všech masek zbavit a najít svoji vlastní tvář.
Sovětský svaz, Ázerbájdžán, hlavní město Baku, rok 1989. Rozpad impéria se blíží. Skupina mladíků pracuje v parku u mořského břehu v převlecích za Mickey Mouse a další postavičky, s nimiž se kolemjdoucí děti nechávají fotografovat. Chlapci nosí masku nejen v práci, ale svým způsobem i doma a ve společnosti. Není divu, že se s přicházející dospělostí snaží všech masek zbavit a najít svou vlastní tvář. Ve víru dějinných událostí, které nemilosrdně zasahují i do jejich malých soukromých životů, to ale není jednoduché. Vše prožívají poprvé a jaksi příliš rychle. Lásku, přátelství i zradu. Zradu na sobě i na svém národu. Ázerbájdžánský filmař Rasulzade natočil nostalgické vyprávění o dospívání své vlastní generace. Přes probleskující humor je snímek svědectvím o smutném osudu obyčejných ázerbájdžánských lidí, jejichž země prošla na přelomu 80. a 90. let dramatickými dějinnými událostmi.