Pozdní sběr
Rolf a Eva, pár v pozdním středním věku, žijí ve znatelně opotřebovaném, vychládajícím vztahu. Jedné noci se Eva pokusí Rolfa svést. Je sice neúspěšná, ale pak se stane cosi, co jejich vztah znenadání docela promění. Zvláštní uznání poroty a Cena diváků na FKF Praha 2010.