Dobrá rada
Raná osmdesátá léta. Desetiletý Rasmus má dost svých rodičů, kteří ho nikdy neposlouchají, a rozhodne se utéct z domova. Předtím ale nahraje kazetu s pár radami do života. Jeho matka čeká druhé dítě a Rasmus chce pásku nechat pro svého nenarozeného bratra. Jen těsně druhý v hlasování diváků na FKF Praha 2010.