Intelektuálská domovnice, předčasně vyzrálá jedenáctiletá dívka a noblesní japonský gentleman tvoří ústřední trio této místy povznášející, místy cynické adaptace mezinárodního bestselleru Muriel Barberyové. Půvabné, hluboce jímavé podobenství o potřebě žít bez předsudků.
Intelektuálská domovnice, předčasně vyzrálá jedenáctiletá dívka a noblesní japonský gentleman tvoří ústřední trio této místy povznášející, místy cynické adaptace mezinárodního bestselleru Muriel Barberyové. Debutující režisérka Mona Achacheová se nezdráhá dát do svého prvního filmu všechno: polichotit divákům, jak jsou inteligentní, odvyprávět odvěkou a příjemně staromódní pohádku o nenadálé lásce a navrch přidat kapku společenské kritiky. Výsledkem je půvabné, hluboce jímavé podobenství o potřebě žít bez předsudků. Herci jsou výborní, zejména Josiane Balasková, za jejímž téměř nehybným výrazem lze tušit bohatství kypících emocí.