Žárlivost
Thomas a Marie jedou strávit víkend na kamarádovu chatu, kde se setkávají se sousedem Benem. Postupně ale přicházejí na to, že Ben není tím, za koho se vydává. Kdo je ve skutečnosti a co chce? Napínavý a důmyslně strukturovaný příběh o setkání, které nevratně změní životy všech zúčastněných.
Thomas a Marie neprožívají ve svém dlouholetém vztahu zrovna nejšťastnější období, a tak se rozhodnou strávit několik klidných dní na kamarádově chatě v divoké přírodě. Na místě potkávají neznámého muže, který se vydává za majitele vedlejší chaty. Kdo je onen tajemný muž? Co chce a po čem touží? Vzájemné setkání změní život všem zúčastněným. Režisér a scenárista Patrick Demers natočil snímek, jehož silnými stránkami jsou herecké výkony protagonistů, nervní kamera zdůrazňující studené barevné odstíny převážně nevlídné přírody, nelineární vyprávění a napínavá atmosféra, která vyplývá z řady náznaků a nejasností. Divák je důmyslnou strukturou filmu nucen ke spolupráci při rekonstrukci dramatických událostí dvou dnů, jež měly být prostorem pro odpočinek a opětovné sblížení. Namísto toho ale obrátily mladé dvojici život naruby a dovedly ji tam, odkud již není cesty zpět.