Hitler v Hollywoodu
Životopisný dokument o Micheline Preslové se mění v napínavé pátrání po dlouho utajované pravdě o evropském filmu. Mystifikační dokumentární thriller odhaluje netušený komplot Hollywoodu proti evropské kinematografii. Ve snímku se objevuje řada režisérských i hereckých hvězd. Lahůdka pro všechny milovníky filmu.
Herečka Maria de Medeirosová, známá z filmu Pulp Fiction, pracuje na dokumentu o filmové hvězdě Micheline Presleové, jejíž kariéra začala ve 30. letech 20. století. Hovoří spolu o různých režisérech, až narazí na jméno Luis Aramcheck. S ním Micheline v roce 1939 natočila film, který se kvůli válce nikdy nedostal do kin. Maria se vydává po stopách ztraceného snímku, a natáčení životopisného dokumentu se tak mění v napínavé pátrání po zapomenuté minulosti evropského filmu. Je evropský umělecký film obětí dosud netušeného hollywoodského komplotu? Režisér a filmový teoretik Frédéric Sojcher natočil hravý mystifikační dokument, který nás zavede do Cannes, Benátek i Berlína. Snímek kromě sofistikovaného obsahu vyniká i zpracováním, především díky své barevné vytříbenosti. Sojcherovo dílo je promyšlenou hrou, v níž si divák není jistý, kde končí pravda a kde začíná mystifikace. Lahůdka pro všechny milovníky filmu.