O bozích a lidech
Skupinka francouzských mnichů pomáhá na severu Afriky místním obyvatelům, aniž by se zabývala jejich odlišnou vírou. Násilí v regionu však vnese nejistotu a rozpory také do klidného klášterního života. Meditativní i zneklidňující snímek získal na letošním festivalu v Cannes Velkou cenu.