Navždy sbohem
Dokument kombinuje archivní záběry a deníkové vyprávění novinářky Grace Drummond-Hayové. Ta se jako jediná žena účastnila v roce 1929 první cesty kolem světa ve vzducholodi Graf Zeppelin. Fascinující svědectví o nadšení a optimismu doby, kterou dělilo jen několik týdnů od krachu na Newyorské burze.