Cestování oblaky
Středoškolák Milad nejprve sáhne po cigaretě a potom po drogách… Je však skutečně outsiderem, který všechno vlastní vinou prohrál? Debutující Amin Farajpour podává svědectví o dusivé síti vztahových i sociálních represí, kterým nesvobodná íránská společnost vystavuje přirozeně svobodomyslného mladého člověka. Energická reminiscence na Truffautův snímek Nikdo mě nemá rád (1959) spojuje živý dokumentaristický styl se sociálněkritickým tónem.