Mladík Orso je závislý na hudbě zpěváka Bleezarda. Když se Orso dozví o jeho smrti, ztrácí důvod k životu a pokusí se o sebevraždu. Netuší, že škvírou ve zdi ho pozoruje sousedka Samantha, která přivolá pomoc a zachraňuje mu život. Samantha je do Orsa zamilovaná a je pro něj ochotná udělat cokoli.
Pro mladého pekaře jménem Orso je hudba zpěváka Joea Bleezarda životní nutností. Na svém idolu je závislý, a tak když v televizním zpravodajství slyší, že Bleezard zemřel, je v šoku. Ztrácí svůj smysl života a pokouší se o sebevraždu. Polyká prášky a očekává věčné vysvobození. Netuší, že škvírou ve zdi ho již nějakou dobu pozoruje sousedka Samantha, která s láskou sleduje každý jeho pohyb. Samantha volá záchranku a Orsovi jeho pokus o odchod ze světa překazí. Mladík protestuje proti dotěrnému jednání své sousedky, která mu dává perverzní návrh. Bude mu nápomocna v čemkoli, ať už si napříště vybere život, nebo smrt. Film poetickým pohledem sleduje každodennost mladého člověka, jemuž zrovna štěstí nepřeje. Dramatické události několika dní ale nepostrádají humorný aspekt ani jemnou a citlivou atmosféru. Film je naplněn energickou punkrockovou hudbou, jíž je astenický Orso oddaným fanouškem na život a na smrt.