Mladý albánský horal se ocitá v Německu jako ilegální imigrant. Jeho snem je vydělat dost peněz na to, aby si mohl vzít milovanou Etlevu. „Evropský sen" ilegálního imigranta, který se v cizí zemi ocitl bez přátel, zkušeností a znalosti jazyka, se však brzy mění v noční můru. Debutující režisér Johannes Naber představuje ve svém sociálněkritickém dramatu rodné Německo jako svět, v němž není místo pro poctivost, morálku a nevinnost, alespoň ne pro mladého ilegálního přistěhovalce.