Usnula jsem
Holčička jde brzy ráno s rodiči na pohřeb své tety. Na chvíli se od rodičů vzdálí, a protože je ještě ospalá, sedne si a usne na jednom z hrobů. Když se probudí, zjistí, že se ocitla ve světě mrtvých. Jak se teď dostane zpátky na zem, mezi živé, za svými rodiči?