Lásky, touhy a lži
Unikátní časosběrný projekt renomované australské režisérky Gillian Armstrongové skvěle mapuje zdánlivě obyčejné osudy tří dívek a posléze žen z Adelaide, zachycených od jejich čtrnácti do sedmačtyřiceti let, a nabízí tak jedinečný pohled na australskou společnost od poloviny sedmdesátých let až do dnešních dnů.