Vzlet
Thajská režisérka Visra Vichit-Vadakanová se ve svém zajímavě poskládaném dokumentárním eseji zamýšlí nad univerzálním tématem porozumění mezi rodiči a jejich čerstvě dospělým potomkem, který si hledá svou životní cestu a doufá, že ji rodiče budou chápat a respektovat.
Thajská režisérka Visra Vichit-Vadakanová se ve svém zajímavě poskládaném dokumentárním eseji zamýšlí nad univerzálním tématem porozumění mezi rodiči a jejich čerstvě dospělým potomkem, který si hledá svou životní cestu a doufá, že ji rodiče budou chápat a respektovat. Mladý Thajec totiž tráví odpoledne v ulicích Bangkoku prapodivnou uměleckou „one-man show", při níž se zabalený do prostěradla koulí různými směry v nanesených barvách, a „maluje" tak svým pohybem abstraktní barevné kompozice. A doufá, že kolemjdoucí lidé porozumí smyslu jeho počínání.