Básník ze Sloního domu
Švédská dokumentaristka Anna Juhlinová přináší ve svém snímku portrét svého dědečka, tureckého básníka a posléze vášnivého fotografa známých tváří světa avantgardního umění. Snímek o starém básníkovi je zároveň portrétem člověka, který dokázal nalézt magické kouzlo poezie nejen v černobílých fotografiích, ale i v životě samotném.