Řeka
Nenápadný, ale o to sympatičtější snímek litevského filmařského páru Julije Gruodienéové a Rimantase Gruodise nás formou mnohdy úsměvných komentářů místních obyvatel a výmluvných záběrů vizuálně vytříbené kamery seznamuje se životem zapadlé vesničky, jemuž udává rytmus řeka.