Zápisky o tom druhém
Brazilský tvůrce Sergio Oksman nás ve svém snímku zavede do španělské Pamplony v době fiesty, kde podle autorovy zajímavé hypotézy vznikla slavná image Ernesta Hemingwaye jako autora milujícího nebezpečná dobrodružství.
Brazilský tvůrce Sergio Oksman nás ve svém snímku zavede do španělské Pamplony v době fiesty, kde podle autorovy zajímavé hypotézy vznikla slavná image Ernesta Hemingwaye jako spisovatele milujícího nebezpečná dobrodružství. S pomocí jedné archivní fotografie a záběrů z mezinárodního setkání Hemingwayových dvojníků na Floridě pátrá tvůrce po skutečné identitě slavného spisovatele. Brilantně sestavený dokument o tom, že „poslední trofejí lovce je jeho vlastní hlava", po zásluze získal ocenění na filmových festivalech ve Varšavě či v Cádizu.