Pohledný mladý muž Alex provozuje se svou sestrou společnost, jež poskytuje vskutku speciální služby. Rozbíjí partnerské vztahy na objednávku. Podaří se jim překazit chystanou svatbu krásné Juliette s bankéřem, který se znelíbil jejímu otci? Romain Duris a Vanessa Paradisová ve svěží romantické komedii.
Alex je pohledný, vtipný mladý muž s jiskrou v oku. Má vše, co potřebuje k tomu, aby získal jakoukoli ženu, která se mu líbí. Proč si z této přednosti neudělat živnost? Alex provozuje se svou sestrou společnost, jež poskytuje vskutku speciální služby. Rozbíjí partnerské vztahy na objednávku. Jedinou etickou podmínkou je, že onen vztah musí být alespoň z jedné strany nešťastný. Jednoho dne si je najme bohatý muž, který není spokojen s ženichem své dcery Juliette. Dvojice obchodníků se štěstím má ovšem na svůj úkol jenom týden. A Juliette je navíc zjevně šťastná. Hvězdy francouzského filmu Romain Duris a Vanessa Paradisová se zhostili svých rolí lamače srdcí a šťastné nevěsty se zjevným potěšením. Tato lehká romantická komedie s mírně akčními prvky a předvídatelným koncem je vítaným překvapením v tomto stále populárním žánru. Film je také svéráznou poctou nezapomenutelnému Hříšnému tanci.