Zatím spolu, zatím živi
V akční komedii je Tom Cruise tajným agentem a Cameron Diaz ženou polapenou mezi ním a těmi, kteří ho – podle jeho tvrzení – do této situace dostali. S tím, jak se jejich divoké dobrodružství mění v bludiště podfuků, úniků na poslední chvíli, falešných identit a opojných romantických, ale naprosto zmatených situací, zjišťují, že jediné, na co se mohou spoléhat, jsou oni dva navzájem.
V akční komedii aspirující na letní hit je Tom Cruise tajným agentem a Cameron Diaz ženou polapenou mezi ním a těmi, kteří ho – podle jeho tvrzení – do této situace dostali. S tím, jak se jejich divoké dobrodružství mění v bludiště podfuků, úniků na poslední chvíli, falešných identit a opojných romantických, ale naprosto zmatených situací, zjišťují, že jediné, na co se mohou spoléhat, jsou oni dva navzájem. Dvojici hvězdných představitelů doplňují ve vedlejších rolích Paul Dano (Až na krev, Malá Miss Sunshine), Viola Davis (Pochyby) či Peter Sarsgaard (Škola života).