Dvojitá hodina
Guido a osamělá Sonia se právě seznámili. Vědí o sobě málo, ale je jasné, že se vzájemně přitahují. Jejich začínající vztah je však náhle drasticky přerušen. Temná hra s žánry kombinuje film noir, thriller, love story i psychologický horor. Film získal na MFF v Benátkách cenu za ženský herecký výkon a ocenění pro nejlepší italský film.
Vdovec Guido a osamělá Sonia se právě seznámili. Sonia je pokojskou v hotelu a Guido, bývalý policista, pracuje nyní jako hlídač luxusní vily. Vědí o sobě docela málo, ale je jasné, že jsou k sobě vzájemně přitahováni. Guido zve Soniu na návštěvu do vily, kde s ní chce strávit hezký večer. Náhle jsou však překvapeni zloději a Guido umírá. Sonia vyvázne se zraněním, ale z útoku si nic nepamatuje. Je opět sama, trápí se kvůli smrti muže, kterého téměř neznala a s nímž se stále, proti vší logice, vídá. Přišla snad o rozum? Nebo dostala druhou šanci? Temná hra s žánry umně kombinuje film noir, thriller, love story i psychologický horor. To důležité se ve filmu odehrává až po první půlhodině, kdy začne docházet k nepochopitelným událostem a nečekaným zvratům. Herečka ruského původu Ksenia Rappoportová i představitel Guida Filippo Timi byli oceněni za svůj výkon na MFF v Benátkách, odkud si snímek odnesl i cenu za nejlepší italský film.