Ženy bez mužů
Íránská krize tvoří pouze pozadí pro mozaiku složenou z osudů čtveřice povahově i sociálně odlišných žen, které během bouřlivého léta 1953 hledají klid a bezpečí pro své duše v rozlehlé orchidejové zahradě. Magicky realistický debut Shirin Neshatové získal Stříbrného lva na MFF v Benátkách 2009 a byl úspěšně uveden na řadě mezinárodních festivalů.