Líbánky
Nik a Melinda jsou Albánci. Marko a Vera Srbové. Žijí v sousedních zemích a mají i podobný sen. Najít lepší život. Nik a Melinda touží odjet do Itálie, kde by se osvobodili od rodinných očekávání a vesnických tradic a mohli prožít svou nedovolenou lásku. Marko a Vera cestují do Rakouska, kde by talentovaný violoncellista Marko mohl získat místo ve slavné Vídeňské filharmonii. Společný sen ale narazí na stejný problém. Přestože mají víza v pořádku, oba páry uváznou na hranicích. Muži sice nemají nic společného s teroristickým útokem, který se před několika hodinami odehrál v Kosovu, ale dílem náhody a necitelnosti úřadů se zdá, že jejich sny se právě rozplynuly... Přestože se hrdinové Paskaljevićova filmu nikdy nesejdou, sdílejí dědictví téže minulosti, která v očích západní Evropy učinila z regionu nedůvěryhodné a nestabilní místo a vrhla na jejich životy stín nenávisti, nesnášenlivosti a smutku.