Ledovec
Fionu náhle neodolatelně přitahují všechny ledové a sněhové věci. V této burlesce, inspirované Busterem Keatonem a Jacquesem Tatim, se vydává na mrazivý sever, aby našla ledovec, zmiňovaný v názvu, a možná i novou lásku.
Fiona šéfuje fast foodu a jednou večer se nešťastnou náhodou zamkne v mrazírně. Po dlouhé, chladné noci si uvědomí dvě věci. Za prvé – manžel ani děti si nevšimli, že zmizela, a to ani u snídaně. Za druhé – neodolatelně ji to přitahuje ke všemu studenému, chladnému, ledovému a sněhovému. Proplíží se do chladicího vozu a vydá se na výpravu ke vzdálenému severu, aby našla ledovec z názvu filmu a možná i novou lásku. Tento debut jasně dokazuje upřímný obdiv režisérského tria k burlesce, zejména ke groteskním a šaškovským kašpařinám takových mistrů, jako jsou Buster Keaton či Jacques Tati. Tu a tam nám „supercool" humor, klidná kamera a tragikomická poezie připomenou zdrženlivý filmařský styl finského režiséra Akiho Kaurismäkiho.