Crazy Heart
Countryový písničkář Otis „Bad" Blake má za sebou úspěšnou kariéru, v sedmapadesáti se však už jenom potlouká po jednodenních štacích v malých barech na americkém jihozápadě. Na své cestě potkává sympatickou rozvedenou novinářku Jean a jejího čtyřletého synka Buddyho. Pomůžou osamělému muži najít nový smysl života? Středobodem hvězdně obsazeného režijního debutu Scotta Coopera je Jeff Bridges, který za svůj herecký i pěvecký výkon získal Oscara, Zlatý glóbus a Independent Spirit Award.
Countryový písničkář Otis „Bad" Blake má za sebou úspěšnou kariéru, v sedmapadesáti se však už jenom potlouká po jednodenních štacích v malých barech na americkém jihozápadě. Hraje tady na kytaru a zpívá, ale hlavně pije, aby se pokusil spláchnout svou zahořklost. Ani Otisův soukromý život není nejutěšenější: žije sám a ze zkrachovalého manželství má dospělého syna, s nímž se neviděl čtyřiadvacet let. Na své cestě potkává sympatickou rozvedenou novinářku Jean a jejího čtyřletého synka Buddyho. Pomůžou osamělému muži najít nový smysl života? Středobodem adaptace románu Thomase Cobba je šedesátiletý Jeff Bridges, kterému jeho herecký i pěvecký výkon získal Oscara, Zlatý glóbus a Independent Spirit Award. Zlatý glóbus dostali také autoři písně The Weary Kind a Independent Spirit Award připadl i producentům za nejlepší debut.