Manažeři
Civilně rozehrané psychologické drama vypráví o dopadech globální hospodářské krize na životy tří vedoucích úředníků velké korporace různého věku, kteří jsou vlastně docela obyčejní. Vysoce ceněný televizní producent, scenárista a režisér John Wells do svého celovečerního režijního debutu obsadil Bena Afflecka, Tommyho Lee Jonese a Chrise Coopera.