Jak se Aleš potkal s Harry Potterem
Autorem příběhu, kreseb i vypravěčem filmu je Aleš Koudela, mladý muž s autismem, který je fascinován vesmírem a zbožňuje Harryho Pottera. Obě své lásky spojil v jednoduše kresleném, ale narativně velmi propracovaném a humorném hitu druhého ročníku Normálního festivalu.