Smutná panenka
Lucie Pášová zaujala festivalové publikum krátkým snímkem z prostředí voňavé dílny na výrobu dekorací, svíček z včelího vosku a hraček na pražských Vinohradech, kde pracuje. Otevřeně promluvila v dokumentu Vztahy a od počátků patří k jádru týmu o. s. Inventura.