Konec světa podle Berana
Komiksový snímek s maskoty Normálního festivalu 2008 vytvořil inventurní filmový tým s komiksovým specialistou Tomášem Hibi Matějíčkem a animátorem Jaromírem Plachým, který je autorem výtvarné podoby postav – holky Zrzky a nešikovného berana Rolanda Garrose III.