Johnny Rock
Když se do rvačky o dívku motorkáře Johnnyho zaplete sám Bůh, řekne dívka dost. Je přece samostatná a sama si rozhodne, o kterého muže má zájem. Film je jednou z dynamických a nápaditých animací dánské televize Glad.