Terror Teddy
Jak se z hodného malého medvídka stane terorista? Co s námi dělá civilizace? A je vůbec ještě cesta zpátky? Animace tvůrců kolem dánské televize Glad přináší apokalyptický pohled na jedince přetvořeného moderními institucemi k nepoznání.