Iluzionista
Postarší kouzelník provádí na jevišti stále stejná osvědčená kouzla, zjišťuje však, že už nikoho nezajímají. Odjíždí do dalekého Skotska, kde konečně nachází jednu věrnou fanynku – dívku, která věří, že cizinec umí skutečně čarovat… Starosvětský animovaný snímek Sylvaina Chometa vychází z nerealizovaného scénáře, který napsal francouzský herec a režisér Jacques Tati v roce 1956 jako osobní dopis pro svou nemanželskou, odcizenou dceru.
Konec 50. let. Postarší kouzelník provádí na jevišti stále stejná osvědčená kouzla, zjišťuje však, že už nikoho nezajímají. Diváky teď baví jen hlučné rockové kapely… Ponižující existenci atrakce zahradních slavností hrdina jednoho dne vymění za dlouhou cestu, na jejímž konci – v dalekém Skotsku – ho čeká věrná fanynka, která navždy změní jeho život. Soudí totiž, že cizinec umí skutečně čarovat… Nostalgický, starosvětský animovaný snímek Sylvaina Chometa vychází z nerealizovaného scénáře, který napsal francouzský herec a režisér Jacques Tati v roce 1956 jako osobní dopis pro svou nemanželskou, odcizenou dceru Helgu Marie-Jeanne Schielovou. V souladu s tím podle Chometa v jeho filmu nejde o milostný příběh, ale spíš o vztah otce a dcery. Animovaný hrdina je poctou postavě pana Hulota, kterou Tati stvořil na plátně, například v komediích Můj strýček (Mon oncle, 1958) nebo Playtime (1967).