Zůstane to mezi námi
Stárnoucí, ale stále šarmantní Nikola v podání uhrančivého Mikiho Manojloviće rád sdílí lože s více ženami. Zaslouží si potrestat spíše za to, jak lže manželce, nebo jak zneužívá milenku? Komediálně přímočarý film o složitých věcech v soudobé společnosti aneb i pomalým spermiím se dá smát.