Britské komediální drama o nevyléčitelně nemocném patnáctiletém klukovi, který by rád zjistil, jaké to je, vyspat se s holkou, ještě než opustí tento svět. Film udržuje jemnou rovnováhu mezi procítěnou dramatičností a nespoutaným humorem.
Patnáctiletý Robbie trpí smrtelnou chorobou, a než se odebere na věčnost, chtěl by ještě zjistit, jaké to je, vyspat se s holkou. Taková je v kostce zápletka britského komediálního dramatu, které se svou jemnou vyvážeností mezi nevázaným humorem a procítěnou (nikdy však sentimentální) dramatičností trefuje přímo do černého. Stejně jako o mnoha teenagerech před ním, ani o tomhle klučinovi se nedá zrovna tvrdit, že by o sex nejevil zájem – jenže když u něho zjistí nevyléčitelnou srdeční chorobu, má důvod se obávat, že umře jako panic. Aby do nebe nevstupoval bez poskvrny, prosí kamaráda Ziggyho o pomoc: musí najít dívku, která by si dala říct. To se lehko řekne, ale hůř provádí – zvlášť když se Robbie nemůže hnout z nemocničního lůžka. Režisér vás nenechá ani na okamžik zapomenout na vážnost Robbieho situace, přesto vám dopřeje řadu scén, při nichž se neubráníte smíchu.