Vrah s kamerou
Dvě dvojice tráví velikonoční víkend v nádherném domě na břehu jezera Fertő. Poklidnou atmosféru naruší objevení otřesného snuff videa a zmizení tří chlapců ze sousedství. Krása přírody kontrastuje s vnitřním neklidem protagonistů a malými či většími tajemstvími, která pečlivě střeží. Film natočený podle úspěšného románu Thomase Glavinice získal cenu za nejlepší režii na Maďarském filmovém týdnu v Budapešti.
Maďarka Sonja našla ráj na zemi. Miluje Rakušana Thomase, s nímž žije uprostřed úchvatné krajiny na břehu jezera Fertő, v domě jako vystřiženém z časopisu o moderním designu. Na velikonoční víkend k nim mají přijet Thomasovi staří přátelé z Vídně Heinrich a Eva. Idylku naruší zmizení tří chlapců ze sousedství, a především nečekaně objevené snuff video, zcela zřetelně natočené pár kroků od místa, kde Sonja s Thomasem žijí, které zachycuje ztracené děti a boty jejich záhadného mučitele. Atmosféra mezi přáteli se mění a každá z postav pomalu odhaluje svou pravou tvář. Psychologický thriller, natočený podle úspěšné literární předlohy Thomase Glavinice, staví na kontrastu mezi vyváženou krásou přírody a vnitřním neklidem čtyř lidí, u nichž se čím dál tím víc projevují známky rostoucího strachu a hrozivého podezření. Z letošního Týdne maďarských filmů v Budapešti si snímek odnesl cenu za nejlepší režii ex aequo.